نامه به خدا
برای تو
برای تو مینویسم که میستایمت

 

کارت پستال های بسیار زیبا با موضوع خدا

 

خداجونم سلام 

خداجون خودت میدونی که چقد دوست دارم و اینم میدونی که من به این که دوستم داری ایمان دارم  میدونم که اگه تو هوامو نداشتی الان ......... ولی خدا جون چیکار کنم خسته شدم  نمیدونم چرا اینقد توانم،  تحملم ،صبرم، کمه

خداجون همیشه  هروقت کسی میگفت عجب صبری خدا دارد  درک نمیکردم

ولی الان خدای خوبم میفهمم خداجون عجب صبری داری

خدا جون دلم برات تنگ شده خیلی خیلی    من همیشه به همه میگفتم همه آرزوهاتونو بنویسین  در گذر زمان به خیلی هاش میرسین ولی  یادتون میره که یه روزی آ رزتون بوده  و باعث میشه همیشه شاکی باشین  ولی خداجون خودم فراموش کردم به خیلی از آرزوهام  رسیدم مرسی خدا مرسی  دوست دارم خدا جوننم تحملمو بیشتر کن منو به خودت نزدیک تر کن



نظرات شما عزیزان:
دو شنبه 3 تير 1392برچسب:, :: 11:43 :: نويسنده : حمیده عباسی

درباره وبلاگ

دوستان خوبم خوش اومدین لطفا با نظرهای گلتون خوشحالم کنین در زندگی خیلی ها برایم دست تکان داده اند اما کم بودند دستانی که تکانم دادند
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان برای تو و آدرس hamide29.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 57
بازدید کل : 30834
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



كد هاي ماوس

دریافت همین آهنگ